mandag 26. januar 2015

Ingen videre bra blogger

Jeg er jo åpenbart ikke den fødte blogger ihvertfall :/ Men her kommer endelig en liten oppdatering fra oss :) 
Valpene vokser så det knaker :) Både jeg og Rolf-Rune er meget fornøyde med de. Jeg var jo spesielt urolig for nyttårsaften, men det taklet dem fint til tross for at jeg trur de fleste naboer prøvde å skape et lite verdenskrig ;)
Valpene leker og tar godbit i byen, på dyrebutikk, hundklubben ja de fleste steder og det liker vi meget godt!!


Hexa




Mia er stor fan av metallting :)




Rejsa lurer på hvor mange border collies det faktisk er plass til i et hus :D 


Hexa kan sova 


Hexa og far 


Eld er farlige greier sier Mia


Varmt og godt på fanget til mor


Mia, meg og Hexa


En travel lørdags formiddag i Mo i Rana. Jeg trener båndtrening eller ikke ;)


Nå endelig er sola her!!


Mia spiser sundt


Mia og Hexa hjelper til på kjøkkenet


Ups... den sandalen har dessverre gått ut på dato...


Mia og Hexa


Søt Mia




Rejsa bestemte seg for å ta alle elg bein inn i buret for å få litt kvalitetstid :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar