tirsdag 3. februar 2015

Sol og snø

To som venter tålmodig på at jeg skall bli ferdig å kle på meg. Jeg har hatt en schäfer som hoppet, pep, hylet og omtrent sprang ned meg når vi skulle ut på tur. Det var utrolig slitsomt og stressende kan jeg si! Med Rejsa og Mia er jeg nøye å belønne dem med noe godt når de ligger pent og venter.   


Rejsa og Mia


Mia har blitt en stor vakker jente


Med litt vindmotstand så har hun ståører ;)


Idag har vi kastet pinner som hun har leitet etter i skogen :) Det er så utrolig godt å se sola igjen!! Da gjør det ikke noe om det er -15 ute

For noen dager siden var jeg i byen med Rejsa og Mia. Planen var å gå en tur gjennom byen med Mia samtidig som jeg la ut et spor til Rejsa. Tok med noen velvalgte gjenstander som var høvelig greie å legge ut i bymiljø


Nå skall de jo sies at det var en stund siden jeg gikk spor med Rejsa og hun er utrolig nysgjerrig (nyfiken) på hvor Mia går på tur. I tillegg blåste det sterkt. De to første gjenstandene gikk hun over, er litt usikker på hvorfor for hun er egentlig kjempegira på belønningen (ball). Men hun var nokså vimsete  da hun var nøtt til å sjekke ut litt hvor Mia hadde gått.  


På slutten av filmen trur jeg hun fikk overvær av gjenstanden litt lengre frem. 

 Når jeg gikk turen med Mia plukket hun opp en brukt posesnus fra bakken som hun holdt i noen meter og den var jo Rejsa nødt til å plukke opp når vi gikk sporet. Men det er jo ikke ønskelig fra min side så hun fikk ikke ball for det. Men jeg syntes hun var veldig søt når hun snudde seg mot meg litt sånn i tvil med snusen hengende fra ene hjørnetanna ;)
Neste spor til Rejsa i byen må jeg nok dessverre gå uten Mia og med litt mindre vind ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar