fredag 6. mars 2015

Hundvask


Det er jo litt sånne ting som må gjøres i ny å ne, man kan jo ikke bare kose seg på ski, tur og hundetrening. En vask, kloklipp og litt børsting må jo til.

Men vad er det med border collie og børsting?? Jeg belønner jo når vi vasker og klipper klør, det går kjempefint, Mia er så flink. Men... når jeg skall begynne å børste pelsen hennes så skulle man kunne tru at jeg er i ferd med å drepe hu! Vilot er akkurat lik.
Hvis dem kunne snakke så trur jeg det hadde vært noe sånt som. -Kutt ut mor, jeg er en border collie, jeg skall trenes, springe i skog, mark og gjørme. Jeg skall jobbe, ikke fjolles opp som en jævla utstillingsdokke ! Jeg døøøør heller ! 

........... -Vad gjør Hexa nå????  Ehhhh.... Fant hu........................... i en blomsterpotte!! Jeg må aldri finne på å skrive ordet gjørme igjen !


Mammas lille røvere ;)


Mia trenger en schäfer til å passe på :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar