mandag 9. mars 2015

Søsken til Mia og Hexa+litt "valltankar"...

Jo mer jeg leser/ser på gjeterfilmer jo mer gira blir jeg, dette må ta slutt nå ;) Jeg kan ikke noe om vallning. Mia skall jo bli brukshund, spor og rundering (søk). Men jeg skall aldrig si aldrig :)
Kanskje på tide å lese noen gjeterbøker hvis jeg plutselig får lyst, kanskje gå et observatørkurs. Jeg liker observatørkurser når det kommer til hundesporter man ikke kan så mye om. Da får man mulighet å vurdere hvordan man vill trene sin egen hund. Det er ikke å stikke under stol at er man på kurs så vill man sååå gjerne gjøre som instruktøren sier, men innerst inne så føler man kanskje ikke at det er helt rett  overfor hunden. Ja ja.... vi får se vad fremtiden bringer.

Her kommer Hexa og Mias søsken (alla er hanner). Bildene er fotografert av eierne og jeg har spurt om å få låne bilder :) Jeg synes at Viilde er lik Mia og Bale er lik Hexa :)


Viilde - Fredrika Ristrøm


Viilde - Fredrika Ristrøm


Viilde - Fredrika Ristrøm


Bale - Kaarin Kivimäki


Valle - Annette Andersson


Masa - Anniina Ojanperä (finland)


Terry - Ann-christin Forsman


Terry - Ann-christin Forsman


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar